ουρολόγος χειρούργος

Άμεση Επικ.: 210-6926452
καρκίνος προστάτη, καρκινος προστατη
Καρκίνος προστάτη

Ο καρκίνος του προστάτη, μια απο τις πιο συχνές μορφές καρκίνου στους άνδρες, οι μέθοδοι διάγνωσης & θεραπείας του.Τα πρώιμα συμπτώματα & η σωστή θεραπεία.

Ο καρκίνος του προστάτη εκδηλώνεται ως νόσος όταν «αφύσικα» κύτταρα αρχίζουν να αναπτύσσονται στον αδένα. Αυτά τα κύτταρα μπορεί να πολλαπλασιαστούν κατά τρόπο ανεξέλεγκτο και εκτός των «ορίων» του προστάτη.

Η νόσος είναι γενικά αργής ανάπτυξης και οι περισσότεροι άνδρες με καρκίνο «χαμηλού βαθμού» θα επιζήσουν για πολλά χρόνια και χωρίς συμπτώματα, απειλητικά για την ίδια τους τη ζωή. Αντιθέτως, ο καρκίνος «υψηλού βαθμού» εξαπλώνεται πολύ πιο γρήγορα και μπορεί να είναι οδηγήσει ακόμα και στο θάνατο.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ

Στα πρώιμα στάδια, ενδέχεται να μην παρουσιαστούν κάποια συμπτώματα.

Στα επόμενα στάδια, ορισμένα συμπτώματα του καρκίνου του προστάτη μπορεί να είναι τα εξής:

• Συχνή ανάγκη για ούρηση
  • Δυσκολία κατά την ούρηση (π.χ πρόβλημα έναρξης, ή κακή ροή ούρων)
  • Δυσφορία κατά την ούρηση
  • Κηλίδες αίματος στα ούρα ή το σπέρμα
  • Ενοχλήσεις στο κάτω μέρος της πλάτης, τους μηρούς ή και τους γοφούς.

ΔΙΑΓΝΩΣΗ

ΠΩΣ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ :

• Εξέταση αίματος (PSA): Δείχνει αν υπάρχει αύξηση στη συγκεκριμένη πρωτεΐνη. Ανάλογα με τα αποτέλεσματα, ίσως χρειαστεί περαιτέρω διερεύνηση .
  • Δακτυλική εξέταση (DRE)
  • Εάν οι εξετάσεις αναδείξουν ότι μπορεί να διατρέχετε κίνδυνο, το επόμενο βήμα είναι η βιοψία, που είναι και η μοναδική λύση για να γίνει μια βέβαιη διάγνωση για καρκίνο του προστάτη.